Blogia
DarkSide Technology Page

ON-LINE FULL HD BIG LEGEND YTS 4K

Big Legend writers Justin Lee

 

Radītājs: Justin Lee; vērtējums: 4,6 / 10 Zvaigzne; ; izlaišanas datums: 2018; valsts: ASV; Patika: 1336 balsis. Un es domāju, ka tā būs virkne monstru filmu? Ak, elle jā!
Liela leģenda ir izdevies, jo daudzas filmas ir neveiksmīgas. Tas ir tikai piemērs tam, kā jums nav nepieciešamas lielas A saraksta zvaigznes un milzīgs budžets, lai padarītu labu šausmu filmu.
Un viena no filmu rakstzīmēm saka: "tas ir par lietām, kas bump naktī, kas mūs biedē"
Filma sākas kā jūsu vispārējā filma, bet ātri pārvēršas par atriebības filmu. Labi rīkojoties ar visām rakstzīmēm, ko viņi katrai padevei izmanto, ļoti ticamiem cilvēkiem ticamās situācijās. Es atklāju šo filmu nejauši ritinot caur piekabēm pakalpojumā YouTube un vienkārši nopirku piekabi, kas izskatījās diezgan laba, tāpēc es nolēmu to iznomāt iTunes, kuru es pēršu, lai atbalstītu cast un apkalpi.
Jā filma patiešām man bija diezgan nobijies kādā brīdī, un es esmu sajūsmā redzēt nākamo!
Šķiet, ka žanrs ir atdzīvināts.

ON-LINE FULL HD BIG. ON-LINE FULL HD BIG leģendārais. ON-LINE FULL HD BIG atmosfēras.

0 comentarios